user
jinz91 @ 11/23/2009 04:19 commented on SHMUP Cruciform Courier ship

hmm interesting, looks much better without the dithering yeah :D



user
jinz91 @ 11/23/2009 04:19 commented on SHMUP Reel Success ship

i think it's perfectly fine o_O



user
jinz91 @ 11/23/2009 04:18 commented on SHMUP Space Pirate A ship

I still think it looks like a chicken's head XD

but creative and well made =D



user
jinz91 @ 9/26/2009 21:49 commented on SHMUP Reel Success ship

I definitely see ship XD



user
jinz91 @ 5/29/2009 19:52 commented on SHMUP Mujahideen Shuttle ship

Awesome phallic symbol dude XD

JK, good job



user
jinz91 @ 3/30/2009 00:15 commented on more RPG chars

Lol hatsune miku?



user
jinz91 @ 12/28/2008 01:18 commented on Calendar - March
Oh damn I thought it was limitless for colour XD

user
jinz91 @ 12/2/2008 00:15 commented on TF2 Sniper
Jaggy fixed, thanks for pointing it out XD

user
jinz91 @ 12/1/2008 19:30 commented on Team Fortress 2 - Demoman
Wow this is awesome!
Hopefully my demoman turns out as awesome as this one XD

user
jinz91 @ 11/29/2008 05:11 commented on stuffs
Oooh pretty...love the anime style!

user
jinz91 @ 11/29/2008 05:08 commented on Genesis
Ooh I love the anime style!
Keep it up! =D

user
jinz91 @ 11/29/2008 05:07 commented on Gunher
Wow this is amazing animation!

user
jinz91 @ 11/28/2008 20:15 commented on RPG Tetris - Weekly Challenge
OMG such smooth animations?!! o_O
So awesome!

user
jinz91 @ 11/28/2008 20:13 commented on Angelic Lemon
Aww I love the anime style drawing! ^_^

user
jinz91 @ 11/28/2008 19:43 commented on Red Goddess
This is so awesome!

user
jinz91 @ 11/28/2008 19:42 commented on DragonPlane
Simply amazing...

user
jinz91 @ 11/28/2008 19:41 commented on SkeleHarp
This is made from PIXELS? Unbelievable... o_O

user
jinz91 @ 11/28/2008 18:32 commented on Same dragon. Again=)
Wow this is just AMAZING! o_O

user
jinz91 @ 11/28/2008 18:04 commented on The Spartan
Holy CRAP that is AWESOME o_O

user
jinz91 @ 11/25/2008 21:38 commented on Summer-Longing
Nice, but I think the part where the leg joins the body is a bit weird...as if it was stuck on.
Other than that, pretty hot figure! XD

user
jinz91 @ 11/25/2008 21:36 commented on Mech Suit
Ooh this is nice! Reminds me of the Terran Marine unit in SC =D

user
jinz91 @ 11/24/2008 22:18 commented on Shoesnail idle animation
Whoa that is some smoooooooth animation! o_O

user
jinz91 @ 11/23/2008 15:58 commented on Odin Summon
Holy crap, awesome!

user
jinz91 @ 11/17/2008 00:03 commented on Rorschach
Haha this is GREAT!!! =D
Rorshach FTW

user
jinz91 @ 11/16/2008 23:59 commented on WATCHMEN : The Comedian
Oh...my...GOD that is awesome XD