tasty burger

tasty burger

You need to be logged in to rate pixel art.

 

Pixel Art Details

user
Title: tasty burger
Pixel Artist: Biffo  (Level 1 Rookie :: 928 points)
Posted: 4/2/2006 15:43
Statistics:  39 comments    79 faves    0 avatars

Originally I was going to do two images a tasty burger, and real world burger.  You know how the photo of the meal on some menu looks so good, then you get...  whatever it is they actually push off the cooks line...

In honor of Morgannes toast.


Top Pixel Art - April 2006 (#8)Top Pixel Art - April 2006 (#8)

Discussion

If you would like to comment you will need to be logged in. Register now. It only takes a moment and it's free.


user
Zephyrrite (Level 8 Guerrilla) @ 4/1/2018 16:12

looks delicious...


user
Shenjohn (Level 1 Private) @ 4/1/2018 14:55

It looks verry tasty  


user
Yielmo (Level 4 Lieutenant) @ 3/26/2013 15:21

 mouthwatering 


user
TheoVision (Level 8 Regional Boss) @ 3/6/2011 00:38

Damn, it's realistic. Damn, it's tasty...


user
HummingBird (Level 1 Thug) @ 12/20/2010 01:12

yummy! that's what I call a hamburger


user
RuizV (Level 1 Jukyu) @ 12/10/2010 18:00

 HMMMMMMMMMMMM DELICIOUS!!!


user
avo (Level 7 Mass Murderer) @ 7/25/2010 08:44

its surely eatable 


user
DevilandtheSea (Level 1 Seaman) @ 6/9/2010 17:00

This makes me hungry...lol. Fave+


user
gripfire123 (Level 1 Rookie) @ 5/21/2010 18:15

omg i like it. it looks like a real tasty burger. hey if i had that in real life i wud eat it.

totally cool.

-gripfire123


user
meiji1990 (Level 1 Gangster) @ 6/30/2009 02:24

this is indeed a tasty one  =PPP


user
Biffo (Level 1 Rookie) @ 3/11/2009 23:23

Not so much patience.  When you love what you're doing time flies by.  I think I spent a Saturday afternoon on it.  2.5 hours?

 


user
cathchip (Level 1 Depressed) @ 12/17/2008 19:24
Yumm, great detail, must have taken lots of patience?

user
Bloo (Level 5 Lieutenant) @ 4/14/2008
Oh, man..... now I'm feeling hungry

user
TheBilly (Level 1 Depressed) @ 12/3/2007 05:55
I'm vegetarian and even I wanna eat it. Pixels are vegan, right?

user
BlackDragon (Level 11 Godfather) @ 9/28/2007 18:40

Looks so real.... I WANT EEET!

LOL, 6 dots 4 u.


user
-Mart- (Level 1 Rookie) @ 8/7/2006 13:24
Looks yummy!!  haha, greaaat job .

user
tomic (Level 11 Admiral) @ 7/18/2006 09:49

my favourite meal-pixel here at pj =P


user
lordcrazy22 (Level 1 Hired Gun) @ 6/16/2006 21:11
omg that makes me really hungery. im going to go get a burger now. great work.

user
Ensellitis (Level 11 Sensei) @ 6/3/2006 17:15
That makes me hubgry.  :D

user
daporta (Level 7 Colonel) @ 5/31/2006 06:19

Wow!!! It’s the best pixel burger I even see!!! Amazing and delicious


user
darkwave (Level 1 Depressed) @ 5/11/2006 00:25
It looks so tasty! And It's not McDonald! I'm sure it's made with fresher ingredients 

user
Mulchdiggums (Level 2 Peon) @ 5/10/2006 16:14
omg first the cake and now a burger in high detail and im still starving

user
Dragen (Level 1 Rookie) @ 4/23/2006 15:23
that is a tasty burger! can i wash that fine burger down with some of your refreshing beverage?

user
hunted rogue (Level 1 Jukyu) @ 4/10/2006 09:11
I have never wanted to eat a cheeseburger off of a computer screen until now! Kudos!!

user
Bryan24 (Level 1 White Belt) @ 4/8/2006 19:37

Badassbill's mario looks like it's being tortured by it's delicousness

Im so hungry now!


user
PedroAGontijo (Level 1 White Belt) @ 4/7/2006 08:28
This REALLY makes me hungry!

user
alkaline (Level 6 Yonkyu) @ 4/6/2006 14:36
Haha, that's great.

Another burger

user
Nevhkah (Level 1 Depressed) @ 4/4/2006 12:08
Wow. That is one impressive pixel-burger. :9

user
Badassbill (Level 11 Psychopath) @ 4/4/2006 00:15
Oh god....it's making me hungry...

user
jalonso (Level 11 Godfather) @ 4/3/2006 22:01
Great (juicy)piece. Only crit is the bottom half of the bun is too thick.

user
Turbo (Level 1 Rookie) @ 4/3/2006 19:08
i love portraials of food, in pixel to boot and with great execution. Fav'd.

user
Morganne (Level 4 Murderer) @ 4/3/2006 17:45
Ooh, nice. Great attention to detail here, the subtle colors you chose and select bits of dithering are working just right. My favorite parts are the sesame seeds and the drippy cheese. I agree that there should be some french-fries included in this meal.

user
Gnarf (Level 1 Depressed) @ 4/3/2006 15:17
That looks so damn good!  Fav!  500/5!

user
Animmaniac (Level 4 Murderer) @ 4/3/2006 10:22
It looks like those old vintage food ilustratons! Nice colors. The highlights make it look very real.

user
zAk (Level 3 Stalker) @ 4/3/2006 08:10
were you hungry when you were making this??????

user
7even (Level 9 Nidan) @ 4/3/2006 07:24

OMG you sprite the ultimate weapon of mass destruction!
Nice one, it's very realistic. I like it... The piece, not the real thing.


user
Nomade (Level 3 Private Eye) @ 4/3/2006 06:45
Yes, really real! I love this piece.. the colors.. everything.. Damn, goes to fav! =D

user
jmgandalf (Level 5 Detective) @ 4/3/2006 06:43

so real.... i want my fries and coke right now >:(

*6 & fav*


Related & Tags


tasty burger avatars, tasty burger icons, tasty burger pixel art, tasty burger forum avatars, tasty burger AOL Buddy Icons

Recommended Products

Donate

Want to give some dough back to all those amazing pixel artists? Donations provide prize money for contests, help cover hosting costs and support new initiatives.

Play party games with QuizBash app
Play party games with QuizBash app

Report Problem

If you are going to report an issue with this piece please provide relevant URLs/Images to back up your claim.

Register

If you would like to be a team player why not register? It's quick and easy and you'll be able to comment on, rate and upload pixel art.

Already Registered?